Saturday, May 21, 2011

Dinding rumah atau bumper kereta lagi keras ?

jawapannyaaaa dinding rumah. lihat saja hasil experimentku harini yang bertarikh,
21 MEI 2011, 6.40 petang, bertempat di rumah aku.

Sungguh berseni bukan?
nak diceritakan,
petang tadi, aku pergi keluar lepak minum minum. Masa tu ada dalam pukul 5.30 petang mcm tu lah kan.
Masa nak keluar tu, mama dah tanya, dah solat belum? Aku pun cakap la belumm "balik nanti adik solat laa"
Dah minum2 lepak lepak gitu, dah 630 petang. Aku pun balik laa.
Sekali dah sampai, ade pulak kereta kawan ayah aku ni menyemak letak kat tempat aku selalu nak masuk parking, so, aku pun masuk parking ikut side lain. Dah cantik kereta aku bergerak masuk parking, and aku pun nak tekan break sekaliiii BUSHHHHHHHHHHHHHHHHHHH ! ape sebab bunyi macam tu?
Sebab aku pergi tekan MINYAK, yang mana aku patutnye tekan BREAK.
Memang terlondeh bumper, terpecah lampu, terkemek bonet dan segala jenis TER yang berlaku masa tu.

Dah lepas tu, dengan gelabah nye aku keluar kereta bagitahu kat Mama dengan Ayah apa yg jadi.
Memang aku kena *&%&^^%$%#^&*&*@$#!%^*^&^ sesaja lah kan masa tu. kikikiki

Tapi dah lepas tu, dorang sambung layan member dorang and tak marah dah dekat aku.
Ayah siap gelak lagi tengok kereta ni. Mama bengkek je muka. *soryy mum. hehe

Tuntasnya disini, lain kali before keluar rumah solat dulu kasik berkat sikit ok. Jangan dah balik baru nak solat. Kalau buat macam tu, masa dah balik macam ni lah jadinye. Haaa ok ok?

Renung-renungkan daaaaan selamat beramal !

6 comments:

  1. kehkehkeh , i pon pernah tertekan minyak . nasib baik tak terlanggar pokok :D

    ReplyDelete
  2. hahaa. kawan i pon macam u jugak :D bawak kat luar laju mana pon x accident. dekat ruma gak accident. hehee :)

    ReplyDelete
  3. annie: haha!oleh itu, hati2 antara minyak dgn break

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. hehe.. adik ngn kakak sama bahaya ni. hehe. hati2 k :)

    ReplyDelete